Szállítási feltételek
Jelen szállítási feltételek az ÁSZF elválaszthatatlan részét képezi.
A megrendelt termékek átvétele lehetséges átvevő pontunkon és üzletünkben személyesen (City Home Lakópark, Energia Háza, 1095.Budapest, Máriássy utca 4.) vagy kérhető házhoz szállítás és/vagy utánvétes kiszállítás. A csomagok kézbesítését külső szolgáltató, a Sprinter bonyolítja. A szállító garantálja a megfelelő logisztikai hátteret és megfelelő mennyiségű személyi és gépi erőforrást a szolgáltatás lebonyolításához. Eladó a kiszállítási díjat minden esetben a közte és a fuvarozó között fennálló szerződések alapján rendezi.
A szállítási díjat - amely tartalmazza a fuvarozó szolgáltatását, illetve az Eladó minden egyéb, a logisztikával felmerülő költségét - a Vevő részére a megrendelt áruval együtt számlázza ki, és minden esetben külön tételként tünteti fel a számlán.
A szállítási díj jelenleg érvényes mértéke a megrendelés összegétől függően a következő:
A fenti szállítási díjak bruttó árak, 27% ÁFÁ-t tartalmaznak, és érvényesek mind előre fizetés és utánvételes kiszállítás esetén. Az Energia Háza nem számít fel külön díjat az utánvételes készpénzes és bankkártyás fizetések kezelése esetén sem. Ezen szolgáltatásunk díjmentes.
A szállításról bővebben:
Nincs ideje személyesen elmenni rendeléséért? Gyorsan szeretne csomagjához jutni? Ez esetben a Sprinter megbízható logisztikai szolgáltatóként házhoz szállítja csomagját, barátságos futárai segítségével!
Mikor érdemes a házhoz szállítást választania?
- Ha azonnal szüksége van a megrendelt termékre és idő szűkében van
- A rendelt csomagot át tudja venni a szállítási címen vagy akár munkahelyén
- Rugalmas az időbeosztása, otthon tud tartózkodni a szállítási napon.
Megbízható csomaglogisztikai partnerünk a Sprinter Futárszolgálat. Partnerünk futárjai az ország bármely területén házhoz szállítják a csomagokat.
Segítőkész ügyfélszolgálat és futárok Legfontosabb számunkra hogy vásárlók elégedettek legyenek, a csomag időben és biztonságban megérkezzen. A házhoz szállítás során kiváló kapcsolatra törekszünk a vásárlókkal, melynek alapja a segítőkész ügyfélszolgálat és barátságos Sprinter futárok.
Kövesse a csomagja útját Tervezethető csomagszállítás a mindennapokban. Amennyiben a webáruház elkészítette a megrendelt csomagot és átadásra került a Sprinter Futárszolgálat részére, úgy a vásárlót email-ben értesítjük a csomag érkezéséről, a fuvarlevélszám/csomagszám megadásával. E-mail értesítés a csomag érkezéséről
A Sprinter Futárszolgálat egy előre e-mail értesítés küldd a csomag várható érkezéséről a szállítást megelőző munkanapon, esti órákban.
Az e-mail az alábbi információkat tartalmazza:
- a kézbesítés napja • fuvarlevélszám/csomagszám
- utánvét összeg értéke
- Sprinter elérhetőségei
Online nyomon követés a Vásárlónak Ha online szeretné követni a csomag útját, akkor kattintson a sprinter.hu weboldalon található Csomagkereső gombra és adja meg a csomag fuvarlevélszámát/csomagszámát.
Általános Kérdések:
Mikor érkezik a csomagom?
A belföldi csomagokat a Sprinter Futárszolgálat munkatársai munkanapokon 9 és 18 óra között, előzetes telefonos egyeztetés nélkül szállítja ki. Javasoljuk, hogy akkor rendeljen házhoz szállítást, ha a megjelölt időszakban Ön vagy megbízottja a megjelölt szállítási címen tartózkodik és át tudja venni a csomagot és ki tudja fizetni az esetleges utánvét összegét.
Nem találta otthon a futár? Ingyenesen újra kiszállítjuk!
Amennyiben a kézbesítő futár a csomag átadását nem tudja teljesíteni a megadott címen, értesítést hagy a csomagról. A küldeményről ezután az értesítésen megjelölt telefonszámon lehet érdeklődni. Sikertelen kézbesítés esetén a Sprinter Futárszolgálat az új egyeztetett időpontban díjmentesen megkísérli a második kiszállítást.
Mi a teendő reklamáció esetén?
Sok vásárló nem tudja, hogy a hatályos Uniós jogszabályok szerint minden internetes vásárlás után 14 naptári napon belül, indoklás nélkül visszaküldhető a vásárolt termék. Tehát akkor sem kell megrémülni, ha a rendelés átvétele után úgy érzi, nem azt kapta amire számított. Ez esetben jelezze visszaszállítási igényét a webshop felé.
Máshol szeretné átvenni a csomagot? (átirányítás)
Amennyiben úgy dönt, hogy más címen veszi át csomagját, úgy ezt jelezze a Sprinter ügyfélszolgálata felé e-mailben vagy telefonon. A szállítási napot a Sprinter ügyfélszolgálata átütemezi, majd következő nap vagy az egyeztetett időpontban újból kiszállításra kerül a csomag az új címre.
Hol és mikor érdeklődhet a csomagról?
A Sprinter Futárszolgálatot ügyfélszolgálata, hétköznapokon érhető el a megjelölt telefonszámon. A beérkező hívásokat a telefonközpont automatikusan szétosztja az ügyfélszolgálati munkatársak között.