Menu
Kosár

Szállítási Feltételek

Szállítási feltételek



Jelen szállítási feltételek az ÁSZF elválaszthatatlan részét képezi.


A megrendelt termékek átvétele lehetséges átvevő pontunkon és üzletünkben személyesen (City Home Lakópark, Energia Háza, 1095.Budapest, Máriássy utca 4.) vagy kérhető házhoz szállítás és/vagy utánvétes kiszállítás. A csomagok kézbesítését külső szolgáltató, a Sprinter bonyolítja. A szállító garantálja a megfelelő logisztikai hátteret és megfelelő mennyiségű személyi és gépi erőforrást a szolgáltatás lebonyolításához. Eladó a kiszállítási díjat minden esetben a közte és a fuvarozó között fennálló szerződések alapján rendezi. A szállítási díjat - amely tartalmazza a fuvarozó szolgáltatását, illetve az Eladó minden egyéb, a logisztikával felmerülő költségét - a Vevő részére a megrendelt áruval együtt számlázza ki, és minden esetben külön tételként tünteti fel a számlán. Eladó a Vásárló részére saját költségére kedvezményt biztosít a mindenkori hivatalos szállítási díjakból, csomagolási díjakból és közvetett költségekből, így a Vásárló a Szállító szolgáltatásait kedvezményesen veheti igénybe.

 

A szállítási díj jelenleg érvényes mértéke a következő:

 

Házhozszállítás futárszolgálattal:

·        Szállítási díj: 1905.- HUF

·        Bankkártyás fizetés: 0.- HUF. Kedvezmény 100%

·        Utánvét kezelése készpénz esetén: 0.- HUF. Kedvezmény 100%

 

Személyes átvétel:

·        Ingyenes 0.- HUF,

·        Tárolási díj 0.- HUF.

·    Tárolási díj nagyobb méretű termékek esetében: 1000.- HUF / rendelés / hét. Minden 50Kg-ot meghaladó csomag és/vagy 0,5x0,5x0,5 azaz 0,125m3 össztérfogatot meghaladó csomagok esetében. Eladó a rendelés összegétől függően a tételre 100% kedvezményt biztosíthat a szükséges helyigénytől függően.

 

Túlméretes csomagok:

 

A túlméretes és túlsúlyos csomagok külön tételként jelennek meg. Túlsúlyos csomagnak számítanak az alumínium LED profilok, egyéb túlsúlyos, általában a 15Kg-ot meghaladó termékek. Túlméretes minden olyan csomag, amelynek a hossza meghaladja a 199 cm-t vagy a Szállító szolgáltató ezt az ÁSZF-ben másként határozza meg. Ezeket a futárszolgálatok külön kezelik, azonban a szállításokat ez nem érinti, tehát több csomagos szállítás esetén is egyszerre lesznek ezek kézbesítve. A túlsúlyos és túlméretes csomagok több esetben speciális csomagolást kell kapjanak, amelyeknek a biztosítási és csomagolási költségeit is tartalmazza a felszámított összeg. Raklapos csomagolási igény esetén vagy különleges csomagolást igényló termékek esetében kiszállítási díjaink eltérőek és a mindenkori megbízott szolgáltató díjszabásán kerülnek feladásra. Ilyen esetben (például: 2 méternél hosszabb termékek, oszlopos elektromos töltők, napelem modulok, kifejezetten sérülékeny csomagok) a megadott elérhetőségek egyikén külön ajánlatot küldünk.

 

Túlméretes csomagok díjszabása:

 

·        199 cm-nél hosszabb termékek: 100% kedvezmény a visszavonásig.

·        199 cm-nél hosszabb XPS díszlécek: 2540.- HUF / 20 szál

·        XPS álmennyezeti szigetek: 4064.- HUF / darab

·        Klímaberendezések: 2500.- HUF / 2 csomag (Kültéri és Beltéri egység)

·        Napelem modulok: 25.400.- HUF / 20 panel / 1 raklap

·        Raklapos mennyiségek: Akár ingyenes szállítással vagy gyártótól függően egyedi ajánlat szerint.

 

A díjak tartalmazzák a csomagolási és a futárszolgálatok által felszámított kiegészítő költségeket.  

 

A fenti szállítási díjak bruttó árak, 27% ÁFÁ-t tartalmaznak, és érvényesek mind előre fizetés és utánvételes kiszállítás esetén. Az Energia Háza nem számít fel külön díjat az utánvételes készpénzes és bankkártyás fizetések kezelése esetén sem. Ezen szolgáltatásunk díjmentes. 

 

A szállításról bővebben:

 

Mikor érdemes a házhoz szállítást választania?

  • Ha azonnal szüksége van a megrendelt termékre és idő szűkében van
  • A rendelt csomagot át tudja venni a szállítási címen vagy akár munkahelyén
  • Rugalmas az időbeosztása, otthon tud tartózkodni a szállítási napon.

Megbízható csomaglogisztikai partnerünk a Sprinter Futárszolgálat. Partnerünk futárjai az ország bármely területén házhoz szállítják a csomagokat. Kövesse nyomon csomagja útvonalát és eseményeit. A csomag feladása után a vásárlót email-ben értesítjük a csomag érkezéséről, a fuvarlevélszám/csomagszám megadásával. E-mail értesítést ezen felül a Sprinter rendszere is elküldi a Vásárló részére. A Sprinter Futárszolgálat egy előre e-mail értesítés küldd a csomag várható érkezéséről a szállítást megelőző munkanapon, esti órákban.

 

Az e-mail az alábbi információkat tartalmazza:

·        Kézbesítés napja

·        Fuvarlevélszám/csomagszám

·        Utánvét összeg értéke

·        Sprinter elérhetőségei

Ha online szeretné követni a csomag útját, akkor kattintson a sprinter.hu weboldalon található Csomagkereső gombra és adja meg a csomag fuvarlevélszámát/csomagszámát. 

 

Gyakori Kérdések:

 

Mikor érkezik a csomagom?

 

A belföldi csomagokat a Sprinter Futárszolgálat munkatársai munkanapokon 9 és 18 óra között, előzetes telefonos egyeztetés nélkül szállítja ki. Javasoljuk, hogy akkor rendeljen házhoz szállítást, ha a megjelölt időszakban Ön vagy megbízottja a megjelölt szállítási címen tartózkodik és át tudja venni a csomagot és ki tudja fizetni az esetleges utánvét összegét.

 

Nem találta otthon a futár? Ingyenesen újra kiszállítjuk!

 

Amennyiben a kézbesítő futár a csomag átadását nem tudja teljesíteni a megadott címen, értesítést hagy a csomagról. A küldeményről ezután az értesítésen megjelölt telefonszámon lehet érdeklődni. Sikertelen kézbesítés esetén a Sprinter Futárszolgálat az új egyeztetett időpontban díjmentesen megkísérli a második kiszállítást. 

 

Mi a teendő reklamáció esetén?

 

Sok vásárló nem tudja, hogy a hatályos Uniós jogszabályok szerint minden internetes vásárlás után 14 naptári napon belül, indoklás nélkül visszaküldhető a vásárolt termék. Tehát akkor sem kell megrémülni, ha a rendelés átvétele után úgy érzi, nem azt kapta amire számított. Ez esetben jelezze visszaszállítási igényét ügyfélszolgálatunk felé.

 

Máshol szeretné átvenni a csomagot? (átirányítás)

 

Amennyiben úgy dönt, hogy más címen veszi át csomagját, úgy ezt jelezze a Sprinter ügyfélszolgálata felé e-mailben vagy telefonon. A szállítási napot a Sprinter ügyfélszolgálata átütemezi, majd következő nap vagy az egyeztetett időpontban újból kiszállításra kerül a csomag az új címre. 

 

Hol és mikor érdeklődhet a csomagról?

 

A Sprinter Futárszolgálatot ügyfélszolgálata, hétköznapokon érhető el a megjelölt telefonszámon. A beérkező hívásokat a telefonközpont automatikusan szétosztja az ügyfélszolgálati munkatársak között.  

 

Hétköznapokon (kivéve hétfő): 08:00 – 17:30 Hétfő: 07:30 – 19:30

Telefonos elérhetőség: 06 1 881 2615

E-mail: info@sprinter.hu

Weboldal: www.sprinter.hu