Menu
Kosár

Szállítási információk

Szállítási feltételek


Jelen szállítási feltételek az ÁSZF elválaszthatatlan részét képezi.


A megrendelt termékek átvétele lehetséges átvevő pontunkon és üzletünkben személyesen (City Home Lakópark, Energia Háza, 1095.Budapest, Máriássy utca 4.) vagy kérhető házhoz szállítás és/vagy utánvétes kiszállítás. A csomagok kézbesítését külső szolgáltató, a Sprinter bonyolítja. A szállító garantálja a megfelelő logisztikai hátteret és megfelelő mennyiségű személyi és gépi erőforrást a szolgáltatás lebonyolításához. Eladó a kiszállítási díjat minden esetben a közte és a fuvarozó között fennálló szerződések alapján rendezi. 

A szállítási díjat - amely tartalmazza a fuvarozó szolgáltatását, illetve az Eladó minden egyéb, a logisztikával felmerülő költségét - a Vevő részére a megrendelt áruval együtt számlázza ki, és minden esetben külön tételként tünteti fel a számlán.

A szállítási díj jelenleg érvényes mértéke a megrendelés összegétől függően a következő:

 

Házhoz szállítás díja1.524.-Ft

A fenti szállítási díjak bruttó árak, 27% ÁFÁ-t tartalmaznak, és érvényesek mind előre fizetés, mind utánvétes kiszállítás esetén. 



A szállításról bővebben:



Nincs ideje személyesen elmenni rendeléséért? Gyorsan szeretne csomagjához jutni? Ez esetben a Sprinter megbízható logisztikai szolgáltatóként házhoz szállítja csomagját, barátságos futárai segítségével!


Mikor érdemes a házhoz szállítást választania?


  • Ha azonnal szüksége van a megrendelt termékre és idő szűkében van
  • A rendelt csomagot át tudja venni a szállítási címen vagy akár munkahelyén
  • Rugalmas az időbeosztása, otthon tud tartózkodni a szállítási napon.


Megbízható csomaglogisztikai partnerünk a Sprinter Futárszolgálat. Partnerünk futárjai az ország bármely területén házhoz szállítják a csomagokat.


Segítőkész ügyfélszolgálat és futárok Legfontosabb számunkra hogy vásárlók elégedettek legyenek, a csomag időben és biztonságban megérkezzen. A házhoz szállítás során kiváló kapcsolatra törekszünk a vásárlókkal, melynek alapja a segítőkész ügyfélszolgálat és barátságos Sprinter futárok.


Kövesse a csomagja útját Tervezethető csomagszállítás a mindennapokban. Amennyiben a webáruház elkészítette a megrendelt csomagot és átadásra került a Sprinter Futárszolgálat részére, úgy a vásárlót email-ben értesítjük a csomag érkezéséről, a fuvarlevélszám/csomagszám megadásával. E-mail értesítés a csomag érkezéséről


A Sprinter Futárszolgálat egy előre e-mail értesítés küldd a csomag várható érkezéséről a szállítást megelőző munkanapon, esti órákban.

Az e-mail az alábbi információkat tartalmazza:


  • a kézbesítés napja • fuvarlevélszám/csomagszám
  • utánvét összeg értéke
  • Sprinter elérhetőségei


Online nyomon követés a Vásárlónak Ha online szeretné követni a csomag útját, akkor kattintson a sprinter.hu weboldalon található Csomagkereső gombra és adja meg a csomag fuvarlevélszámát/csomagszámát. 



Általános Kérdések:



Mikor érkezik a csomagom?


A belföldi csomagokat a Sprinter Futárszolgálat munkatársai munkanapokon 9 és 18 óra között, előzetes telefonos egyeztetés nélkül szállítja ki. Javasoljuk, hogy akkor rendeljen házhoz szállítást, ha a megjelölt időszakban Ön vagy megbízottja a megjelölt szállítási címen tartózkodik és át tudja venni a csomagot és ki tudja fizetni az esetleges utánvét összegét.


Nem találta otthon a futár? Ingyenesen újra kiszállítjuk!


Amennyiben a kézbesítő futár a csomag átadását nem tudja teljesíteni a megadott címen, értesítést hagy a csomagról. A küldeményről ezután az értesítésen megjelölt telefonszámon lehet érdeklődni. Sikertelen kézbesítés esetén a Sprinter Futárszolgálat az új egyeztetett időpontban díjmentesen megkísérli a második kiszállítást. 


Mi a teendő reklamáció esetén?


Sok vásárló nem tudja, hogy a hatályos Uniós jogszabályok szerint minden internetes vásárlás után 14 naptári napon belül, indoklás nélkül visszaküldhető a vásárolt termék. Tehát akkor sem kell megrémülni, ha a rendelés átvétele után úgy érzi, nem azt kapta amire számított. Ez esetben jelezze visszaszállítási igényét a webshop felé.


Máshol szeretné átvenni a csomagot? (átirányítás)


Amennyiben úgy dönt, hogy más címen veszi át csomagját, úgy ezt jelezze a Sprinter ügyfélszolgálata felé e-mailben vagy telefonon. A szállítási napot a Sprinter ügyfélszolgálata átütemezi, majd következő nap vagy az egyeztetett időpontban újból kiszállításra kerül a csomag az új címre. 


Hol és mikor érdeklődhet a csomagról?


A Sprinter Futárszolgálatot ügyfélszolgálata, hétköznapokon érhető el a megjelölt telefonszámon. A beérkező hívásokat a telefonközpont automatikusan szétosztja az ügyfélszolgálati munkatársak között.  


Hétköznapokon (kivéve hétfő): 08:00 – 17:30 Hétfő: 07:30 – 19:30
Telefonos elérhetőség: 06 1 881 2615
E-mail: info@sprinter.hu
Weboldal: www.sprinter.hu


Egyéb feltételek:


Társaságunk nem vállalja magára a visszaküldéshez szükséges költségeket. Elállás, meghibásodott termékek és csere igény esetén visszaküldeni kívánt termékek csomagolási és szállítási költségét a Vevő viseli. Amennyiben részünkre csomagot kíván visszaküldeni, annak meg kell felelnie a szállító követelményeinek és csomagolási, szállítási előírásainak. Eladó csak abban az esetben vesz vissza bármilyen okból visszaküldött terméket, ha Vevő előző feltételeknek megfelelően jár el. Eladó nem veszi át a gyári csomagolásban lévő külön be nem csomagolt termékeket amely nem felel meg a szállító követelményeinek. Vevő tudomásul veszi, hogy abban az esetben, ha a Szállító átveszi Vevőtől a nem megfelelő csomagolásban lévő terméket, az nem jelenti azt, hogy megfelel a csomagolási követelményeknek. Eladó nem köteles visszavenni sérült csomagolású termékeket. A 14 napon belül elállási joggal visszaküldött termékek esetében Eladó az ÁSZF szerint téríti meg a Vevő által kifizetett összeget. Eladó a Vevő kérésére biztosítja a kedvezményes visszaküldési díjakat abban az esetben, ha Vevő a szállítási költségeket előre a szállítást megelőzően megfizeti Eladó részére.